fredag 29 juni 2012

Kärlek..

 Att det ryms så mycket kärlek i ett och samma hjärta?! 
I mitt trängs en hel massa människor nu. 
På första plats så klart mina barn och mina man. 
Hur kan man inte älska sina barn? Jag vet att man läser om människor som känner att dom inte älskar sina barn.. jag kan bara inte förstå hur man kan låta bli??.. Hur kan man låta bli att bli helt hopplöst förälskad i dom från första gången man ser på deras små ansikten?
Hur kan man inte känna ett måste att skydda mot all ondska och ösa kärlek över dessa underbara små människor?
Det är mycket i denna värld jag inte förstår, men det är ett av de största frågetecknen för mig. 
Jag älskar mina barn så otroligt mycket, vill göra mitt yttersta för att ge dom en trygg, varm och kärleksfull uppväxt.
Dom ska aldrig behöva känna sig oälskade!

Ta hand om dom ni älskar mina vänner.
Kram Dessie

3 kommentarer:

Doppa.nu - Amanda sa...

Åh jag blir så himla glad av din blogg! Och visst kan man älska ihjäl sina små pluppar!!

Unknown sa...

Vilket fint inlägg och underbara bilder. Finns nog inget som är starkare än kärleken till sina barn.
Har en väninna som nyss mist sitt ena barn och hon frågade hur hon nu skulle kunna leva då hon andas genom sina barn och nu inte kunde fylla hela lungorna.
Ha de gott, kram Ing-Britt

re.do sa...

Absolut! Barnen är ju rikedom, det finns inget finare :) Och man har tur att få uppleva det.