onsdag 28 mars 2012

Jag hänger fortfarande kvar.. =)

Jag är inte in här speciellt ofta som ni märkt. Men det tycks som att all min nuvarande energi går åt till att klara av vardagen. =D (Jag är dock fortfarande in och kollar era fina bloggar iallafall, tar mig bara inte tid för min egen just nu.) Bara några dagar kvar till beräknad förlossning nu och jag spenderar mycket tid med att drömma om bebis att lukta på och mysa med, sommaren som bjuder på en härligt lång ledighet för hela familjen, alla nya planteringar som jag ritar och planerar för fullt. Jag vill ha full vår NU... Men först bebis. =)  


Önskar er alla en fin påsk och lovar att jag ska bli bättre i framtiden på att höra av mig. *fniss*
 Kram Dessie
        


2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej, vilken fin blogg jag hittade! =)

Kika gärna in hos mig, jag har en utlottning i samarbete med nätbutiken Caesar's hem. Du kanske vill vara med?

Kram Emma

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Tack Dessie för tipset om Höstdessert!! Jag har nu lagt till det i listan. Jag förstår verkligen att inga av de härliga äpplena slank ner i nån paj, det fick säkert bli köpe-äpplen till det:-))

Och så läser jag om trevliga "småskaer" här... hoppas allt är bra med lilla familjen!!
Ha det gott, kramkram H.