torsdag 12 mars 2009

Nu har det hänt något ovanligt här hemma. Liam har somnat när han och gammelmormor var ute och sparkade, och sov så hårt att jag lyckats förflytta honom till vagnen utan att han vaknat. Så nu ligger han mysigt nedbäddad ute på bron. Ned i vår brevlåda i dag så damp det två stora paket med 6 nya filmer *I like* En av dessa är Guldkompassen som jag helt på eget bevåg beställt. (med andra ord nåt som sambon inte intresserar sig för) Jag vet inte varför med jag ÄLSKAR alla dessa overkliga filmer.. lr. sagor. Vad man nu ska kalla dem.
Nu är golvet torkat, stolarna står fortfarande upp och ned, alla möbler i vardagsrummet är ihopskjutna i mitten av rummet, och jag tror att jag ska ta tillfället i akt och sjunka ned i soffan och flyta bort i denna magiska film en stund innan lillen vaknar och möblerna ska flyttas tillbaka till sin plats.

Inga kommentarer: