tisdag 24 februari 2009

Sötaste sonen

I dag har vi varit hos mor och hälsat på. Detta resulterade i att mamma skötte Liam och jag och hennes make kunde gå ut på promenad i det soliga strålande vädret. *Mycket skönt* Vilket i sin tur ledde till världens fläskigaste blåsa på hälen.. åh.. skoskav.. suck.
På väg hem så hade jag svårt att få lilleman att följa med in (Han är jätteless på att vara inne och sjuk) så han surade och stod utanför bron ett tag. Så kommer han in och frågar om jag hörde att han sjöng. "Nä" sa jag det hade jag ju missat.. "men vad sjöng du då?" "Jo jag sjöng värden är så tung, och hjärtat slår så hårt." Så tittar han deprimerat upp på mig. Lite väl melankoliskt för en treåring va?!? =)
I dag har jag iallafall fått veta att jag ska inte tro att jag bestämmer för jag bestämmer bara över mat. Och annars är det han och pappa som delar på bestämmandet för pappa är så stark!
Så då vet ni hur det funkar här hemma och var jag står i rangordningen!=)

Inga kommentarer: