onsdag 18 februari 2009


I dag ska Liam på dagis, jag måste tillbaka till lackeraren lämna in en sak som sambon glömt packa med. Sedan måste jag hem och sova.. Jag har drömt väldigt underligt i flera nätter nu och det gör att jag vaknar till hela tiden och sover väldigt dåligt. Det är bara att passa på då liten inte är hemma. Jag är så less på att inte vara ute med lillen, i går satt vi inne hela dagen och det lär ju bli så i dag också om det inte blir varmare.. -27 var det här i går när jag vaknade. I dag är det runt -23.. Det är inte kul att vara ute då, trots att man klär ut kylan från kroppen så är det ju kinderna som tar stryk och Liam tycker inte ens att det är roligt utan vill bara gå in.
Vi måste hitta en bra skoterhjälm till Liam, vill ha en sådan som har skydd för hakan.. har inte hittat någon vettig ännu, men skam den som ger sig.
Nä nu måste vi klä oss och fara, hoppas att bilen startar i dag.

Inga kommentarer: