måndag 23 december 2013

Hej underbara människor! 
Japp det var en evighet sedan och jag har faktiskt saknat bloggandet otroligt mycket,  men det har liksom inte funnits tid. Livet snurrar på och erbjuder massa olika möjligheter och det är bara att hålla fast sig och åka med i livskarusellen. :)


Vi har bland annat hunnit med att byta gata! 
Nu trängs vi inte längre i vårt underbara lilla parhus (bostadsrätt) på landet utan bor i ett större hus inne i staden.
Har aldrig sett på mig själv som en stadsbo, men då detta underbara hus i med skogen och ängar just bakanför vårt fina kvarter trots att det ligger i staden och med varsitt rum till barnen och en massa andra plus så kunde vi ju bara inte låta bli! ;)

I morgon är det julafton och hela fina familjen kommer till oss för att fira i år. Första julen i vårt nya hus firar jag med att göra ALLT till julbordet själv. Eller ja... allt utom att stoppa egen korv.. den är faktiskt köpt. Men annars bjuder jag på en helt hemgjord och gammeldags jul. :)
Nu ska jag slå in de sista klapparna och skära upp gravlaxen och sedan dyker jag huvudstupa ned i soffan och förmodligen somnar till en film med en skumtomte hängandes i mungipan. :D

God Jul önskar jag er alla!

Kram Dessie

Inga kommentarer: