onsdag 14 december 2011

Mitt i veckan- mysdag.

Hej alla fina.
I dag har jag och barnen pysslat på här hemma i ett lugnt tempo.
Det behövs mysiga dagar med massor av kramar ofta enligt mig. Det är med familjen som jag laddar upp min energi, och i dag har jag laddat massor.
Har även ägnat mig åt att baka lite, och sy vita tyg servetter.

Tycker att det ser så lyxigt ut med dom i tyg, och vill duka med sådana på julafton, men är alldeles för snål för att gå och köpa, så då var det bara att gasa igång min trogna tjänare här hemma och sy egna.

Fint och till en billig peng.


Kram Dessie

2 kommentarer:

Soffan sa...

ert hem är som en mysig julig oas där jag gärna hade checkat in!!

Anonym sa...

Hej!
Vet ni vad det blir för en bebis denna gång och när är BF? Skriver du på allt för föräldrar?
God jul!
Freddie a.k.a. Kouklamou