måndag 15 mars 2010

Och så var Måndagen slut.

I dag är vi lite kryare här hemma. Liiite.. Charlie hostar fortfarande massor och har feber. Liam hostar också, och så jag.. fast jag inte har tid att vara sjuk.

Det är svårt att underhålla Liam här hemma då vi bara kan vara inne hela tiden. I kväll gjorde vi trolldeg och låtsades laga mat. Jag rullade köttbullar och Liam gjorde spegetti med hjälp av vitlökspressen så det stod härliga till.
Eftersom att Charlie fortfarande inte orkar äta ordentligt och ger upp amningen direkt han börjar hosta (vilket han ju gör hela tiden) så blir det mycket att pumpa ur för att kunna behålla produktionen för framtiden. I dag har jag frusit ned mjölken i "isbitar" så att det är lättare att få fram olika mängder beroende på behovet då de ska användas.
Läkaren på Akuten tittade på honom i går och konstaterade att han såg ut som ett barn som tycker om mat... och det kan vi ju inte förneka! =)
I går klarade jag inte av att somna förrn klockan var 3 eftersom att jag hostade så mycket. Hoppas på bättre resultat i natt.

Inga kommentarer: