lördag 18 juli 2009

Todays todoes...

Ser ni va mycket jordgubbar jag plockade in i dag. För 2 år sedan predikade jag för sambon om att vi snart var tvugna att byta ut jordgubbsplantorna för dom gav ingen skörd... Så började jag gödsla dem istället och nu är dom jättestora med massor av gubbar! =)
Sötaste lille Eddie, jag blir så sugen på mig egen lilleman då jag får hålla och lukta på dig!

Helt galet vad mycket jag hunnit i dag!
* Klippt son och sambo
* Städat hemma
* Tvättat kläder
* Fikafrämmande (Sandra, Jocke, Eddie & Ricke kom med presenter till Liam *Tack gulliga*)
* Rensat en skottkärra med ogräs
* Klippt gräsmattan
* Gjort chokladbollar
* Målat altanen
Är bara några av sakerna som jag i dag ägnat mig åt!! Helt värt då det tycks hinnas hur mycket som helt vissa dagar. Fast underligt eftersom att vissa dagar så hinner jag inte nåt på en hel dag!

Nu ska jag göra te och en macka och sjunka ned i soffan, bara ta det lugnt resten av kvällen är det som gäller hemma på vår gata.

Inga kommentarer: